vineri, 19 noiembrie 2010

Initiale

E fix 23.00

-          Unde pleci?
-          Afara.
-          Hai, spune, unde pleci?! Poate vreau si eu sa merg
-          Tocmai. Afara.



-          Mada! Unde pleci?
-          Afara.


Am venit, ce-i drept, in parcul de-aproape. A plouat. Cer senin acum. Luna in fata (asta a fost criteriul pentru alegerea bancii.)
Maine examen. Si ziua lui C. nici n-am apucat sa citesc tot. Mai am timp. Maine ziua lui C. Ce a impins plecarea acasa sambata dimineata. Sau poate ca nu mai plec deloc. Poate nu-i un lucru rau, ziua lui C.
Iar R. a plecat iar, cum are obiceiul, fara sa spuna nimic. Mmh…
Ne-am zis de la inceput ca nu avem chef de invatat. G. a spus ca mereu, la primul examen, trecem prin asta, dar trece. L-am intrebat cum trece. A spus ca intram in automatism. I-am zis ca imi place cuvantul asta. Apoi au ras cu totii de mine si de faptul ca am scris mesajul acela dimineata, la ora 5, cand m-am trezit cu ochii intr-un bec portocaliu si nu stiam daca e bec, daca e soare, daca e vis sau realitate. „Iti scrii mesaje la 5 dimineata? Ha ha.”
Am spus azi (lui B., dar e neimportant) ca vreau sa ma fac pustnica, sa merg in munti, sa am carti si ceai si un hamac. Si-atat.
H. mi-a spus ca ii fac nerci si ca nu-mi mai explica totul inca o data – fiindca i-as face si mai multi nervi. Si a tacut. Si-am tacut. Si mi-am zis ca e singurul lucru adevarat care l-a receptat de la mine, despre mine. Ca produc multi nervi.
Am trecut milimetric peste pofta de tigara, care nu era pofta, ci era o nevoie psihologica stupida si falsa (stare de rau + tigara = stare de bine). [asta scriam la 23.15 in parc. Acum e 1.34. Pe la 00.20 eram in parc cu D. dupa ce am fost la Momo dupa Bucuresti. In parc am fumat 2 tigari. Rezulta ca sunt….]
Sa vorbesc cu F.?
M. si M. au spus ca nu mai invata. M. a spus ca se culca, iar M. n-a spus nimic, dar il cunosc. Mai e ziua de maine. Nimeni nu-si face griji. Tot M. spunea ca a facut o alegere gresita cu masterul asta. S. spunea ca daca ai diploma poti face orice. FALS!!! Daca ai vointa poti face orice. Daca ai diploma si esti lenes si n-ai initiativa, nu poti face nimic. D. ma intreba ce fac dupa ce termin masterul. Liber profesionist.
Daca era, nu mai ieseam. Si probabil nu mai fumam. Si probabil invatam (ii bine sa ai pe cine da vina).
E destul de pustiu. Prin geamuri de masini se vad altfel luminile orasului, dar nu m-as cobori. Tin minte pe B. si cat eram de entuziasmata. Asa cum a fost si A. Era draguta cand povestea.
Am inceput cu M. si M. o discutie despre prietenie intre un barbat si o femeie. Neinteresant. Insa am observat ceva. M. era alba iar M. era negru. Salutam negrul lui M. si ma temeam de albul lui M. Eu eram, ca de obicei gri. (acum ma atragea negrul)
Sunt un absolut dezastru la tinut, conservat relatii. Relatii, amicitii, in acest sens. Iar cele pe care le tin, sunt un absolut dezastru.


Fiindca D. mi-a amintit:


Niciun comentariu: