vineri, 12 noiembrie 2010

2011

Da, ma caracterizeaza scahimbarile bruste de stare.

12.11.2010 (trebuie zis ca in caiet apare data de 12.11.2011, dintr-o ciudata greseala)

Ma gasesc intr-o mica depresie foarte adanca. Daca pare a contradictie, explic “mica” prin faptul ca nu a inceput de mult timp si probabil va trece dupa un somn bun.
Poate e de vina mahmureala, lipsa de somn, lipsa de incredere in sine, lipsa de vointa, cunostinte, planuri, lamuriri. Nu stiu.
Imi bat joc de mine si-mi bat joc si de parinti. Umbra nu are sens. Nimic nu are sens in momentele astea.
Mereu urez sarbatoritilor sanatate si subliniez faptul ca, odata avuta, restul se rezolva(vointa). Eu n-am vointa iar sanatatea mi-o fac carpa. “Stilul de viata” este extrem de nesanatos iar vointa lispeste pentru a-l schimba.
Nu mai stiu care sunt valorile in care cred, iar indoiala nu stiu daca e sincera sau venita din frica.
Mi-e foarte somn, trebuie sa merg la scoala, ma intreb de ce. Imi raspund stupid: ca sa iau o gura de aer.
Iar astazi mi-au lacrimat pentru prima data ochii la gandul ca e posibil sa mor oricand. Sigur m-a influentat si jurnalul. Ma intrebam cui ii va pasa, insa stiu ca am un mod ciudat si ipocrit de a ma face placuta. Iar jurnalul meu sa ma suporte!!!
Ar trebui analize la inima, dar probabil n-am sa le fac curand. Ar trebui multe, dar asemeni....
Si nu-i doar epuizare fizica si idei din el.

Iar astazi, pe Copou, priveam cu o gelozie imensa ciorile care-si odihneau negrul in varf de copaci si admirau apusul, care era o explozie minunata de culoare.

Altii ma lovesc gratis si nu inteleg. Fumuri. Ma dor multe ce n-ar trebui sa doara, sunt naiva. Ma biciuiesc singura cu toate defectele mele, multe dintre ele exagerate de mine.

Am nevoie de somn.

Niciun comentariu: