luni, 2 mai 2011

So, can you?

Nu știu ce voiam să scriu. Mai niciodată nu știu ce vreau să scriu.
Astăzi a fost o zi ploioasă. Somnul s-a prelungit cu trei ore, din cauza dimineții gri. Mai departe de magazin nu am ajuns.
Am terminat Caterina de Medici și trebuia să încep Concert din muzică de Bach. Spuneam unui prieten că mi-e groază de vara ce urmează, iar concluzia a fost că nu am curaj. Nu vreau acum să intru în detalii. Și mă întrebam...înafară de faptul că n-am să întreb niciodată stupide lucruri precum ”De ce-i numeau Medici? Chiar erau toți doctori?”, what’s in it for me? Iar dacă stau să mă gândesc, asta e o întrebare și mai stupidă decât prima. Mi se întâmplă rar, mi se întâmplă să pic în extrema cealaltă, a revoltării față de...față de necurajul meu, la urma urmei... Iar dacă nu înțelegi exact ce vreau să spun prietene (sunt și eu lacunară, ce-i drept), te rog nu critica.
Spuneam că nu am început Concert din muzică de Bach. Trebuia început și-un proiect pentru școală. Am văzut în schimb Happythankyoumoreplease, care-i un filmuleț extrem de drăguț. Rost să spun că am plâns, nu are. Am găsit cântecul ce are să-mi fie obsesie pentru câteva zile, am scris pe-un bilețel ”There’s someone out there for anyone” și am re-realizat că-mi plac foarte mult bărbile.
Am mancat compot. Am pus sâmburii de la cireșe în mână. Bunica, de câteva borcane, pune și-o bucată de coajă de portocală ce-i rafinează gustul. Ascultam Gray or Blue, și m-am trezit privind la sâmburi (și mai ales dincolo de ei). Erau de-un roșu-vișiniu frumos și străluceau de uzi în lumina de neon. De-aș fi fost singură sau acasă, mi-aș fi fotografiat palma ce le era suport. N-am făcut-o.
Pentru când se va restabili vremea frumoasă, am făurit un plan. Am să bat tot orașul la pas, să cumpăr zece lucruri nesemnificative și ieftine, precum: o cutie de chibrituri, un elastic de păr, o gumă, un bec, un creion. Deocamdată sunt cinci la număr, mai aștept idei. Am să revin după cu traseul și cu o fotografie drept dovadă. Iar când spun tot orașul, spun din Copou până în CUG, din CUG până în Alexandru, Podu Roș șamd.

Un comentariu:

adrian spunea...

A: nu prea stii orasul, ai nevoie de sfaturi.......:p
B: mai ia un bilet, o radiera (ca ai luat creion) O BRICHETA (CA AI LUAT CHIBRITURI), un burete, o punga de 50 de bani sa pui toate astea...
C: nu ti-am zis io sa fac fotografii la orice....si cu telefonul....