joi, 5 mai 2011

5511

Am vazut Monster, iar eu din Monster am vazut doar partea umana a unui criminal in serie.
Si-ascult Gray or Blue, iar, si iar, si iar, si iar...
Si sunt 5%ametita de tiuca de mure facuta de bunica, pe care am baut-o acompaniindu-mi tigara de seara.

And I'm winning you with words because I have no other way
I'd love to look into your face without your eyes turning away
Last night I watched you sing because a person has to try
And I walked home in the rain because a person cannot lie

but that's not enough...

Uneori ma port ca o batranica inteleapta de 65 de ani. Mai bine zis, inlocuim "inteleapta" cu "fricoasa". "Uneori" cu "mai mereu".

what are you so afraid of?
why are you feeling scared?
what's the worst that's gonna happen?

E doua jumatate, e inca devreme in noapte, si-atat as sta sa ma pierd in aburii acestia dulci pana dimineata. Dar trebuie sa-mi induc un vis, un vis care sa-mi transpuna pe buze o schita de zambet, inaintea somnului.


stare de ind.......... si nu stiu daca-i d ebine sau de rau.

si nu-i de bine, ca mereu orice se-ncepe cu entuziasmul si cu credinta ca impreuna putem schimba lumea in bine. a noastra, poate a lor. iar de sfarsit, se sfarseste prin doua lumi separate, la fel de gri, poate mai gri decat erau la inceput... posomorate, dezamagite poate.

but there's someone for everyone out there.

 :)


ps.: in mod normal, insemnarea asta ar fi stearsa acum ori maine. Dar dupa vechiul sfat a lui Mr.P, o lasam aici, sa imbatraneasca odata cu noi. by the way, i miss you

Niciun comentariu: