vineri, 28 ianuarie 2011

wonders

Patinaj artistic pe Claire de lune.

Claire de lune, doar din scena finală de la Frankie and Johnny.

Frankie and Johnny, de când eram micuţă...mai micuţă. Final ce mă face mereu să mă întreb "cum ar fi fost dacă?". Oricum, n-am să pot niciodată explica ce a însemnat filmul acesta pentru mine. Atunci. Rememorând, acum.

Mi-am cumpărat o brăţară cu un fel de clopoţei. Lacul de pe unghii e un fel de roşu. Nu-s a mine.


Nici nu întreb ce s-a întâmplat. Mi-e frică de un iar ne-chef drept răspuns. Trei dintr-o lovitură. El - nu ştiu, el - din cauza lui, el - din cauza mea. Oarecum.
Nu-i bai. Am cărţi, am timp, am film, am foi albe.

Plan pentru mâine. Poate ei au dreptate. Dar am cărţi...foi...ceai...Walkabouts.

A nu se personifica YOU, şi-a se asculta TOT de la ei:




ps: am crezut că A. e virus.

Niciun comentariu: