vineri, 28 ianuarie 2011

în 28, nimicuri.



Stăteam acum două minute cu privirea pierdută pe undeva întrebându-mă dacă mi-i rău, dacă mi-i somn, dacă nu mi-o picat mâncarea bine, dacă e de la coldrex sau dacă e de la lumina chioară din cameră. Nu domle, e de la ochi. Am făcut programarea pe 5 abia. Doctor cu ştaif. De tuns nu am avut curajul. Poate mâine, cine ştie, mai dau odată cu banul şi-o să iasă pajura. Se-ascultă Creed şi Walkabouts. Scos filme şi Monk, dar nu am stare de nici unul. Azi mai trebuia să fac şi buzunare la palton. Mâine.
Planul pe mâine.

După umblatura de dimineaţă m-am dus la chioşcul din piată, de sub stejar, chioşcul la care căutam Popcornul şi Bravoul şi celelalte obiceiuri ale vârstei. Începând cu luna asta, dacă am citit bine, Dilema e la pachet cu Dilemateca. Plus Revista 22 şi-am făcut oprire la cafenea. Cotrobăi prin geanta aia mică după o foaie şi-un pix. Găsesc una mototolită. Un rest pe care notasem mitul conspiraţiei pentru examen.

„Reţetă ca să-ţi meargă mai bine. Repetă des aceste trei propoziţii: fericirea nu există. Dragostea e imposibilă. Nimic nu e grav.”
Frederic Beigbeder

Încă nici o notă pe situl acela păcătos al facultăţii. Iar Wordul îmi corectează automat „ăla” în „acela”, ceea ce nu mi se pare corect căci îmi fură din libertatea de exprimare.
Tot azi am ascultat horoscopul capricornilor. Cică se face că săptămâna asta ne merge bine. Eu personal nu aveam nici un dubiu. Oamenii se fac că eu sunt naivă. Doar atât. Nu eu. Oamenii se fac că-s de toate.

Cojile de fructe portocalii, dar nu portocale, stau în ceaşca în care a fost praful gălbui. Logica arată că poliţiştii buni şi corecţi fac mai mult rău societăţii decât cei corupţi. Iar eu dacă mai ascult vreun horoscop, s-ar putea s-o iau razna. Minolele sunt ACRE!!!

La acelaşi subiect: ceaiul nu mai are acelaşi gust.


Planul pe mâine este absolut neconceput (important! nu „de” neconceput) iar asta va fi o problemă. 

Niciun comentariu: