luni, 23 august 2010

Rânduri furate

"Efortul epuizant, inevitabil, de a te aduca, de a te strânge în tine însuţi. Efortul de a te limita la esenţe. Este ceea ce fac tot timpul. În ultimele săptămâni însă am devenit, iată, contrariul meu: mă împrăştii în tot felul de nimicuri, unul mai plăcut decât altul. Unul mai inutil decât altul. Să fie aceasta o formă de a te odihni de tine însuţi?" Aura Christi



"20 ianuarie 1936 Pradă vechii mele duşmance, spaima, am rătăcit pe străzi pe care nu le cunoşteam, sub o ploaie cu băşici. Felinarele oglindite în adâncurile sclipitoare ale asfaltului, toate stelele deznădejdii mele. Apoi noaptea a trecut şi m-am trezit în pace." Julien Green


Mă întrebam şi eu, într-una din nopţile trecute, cum ar reacţiona ei la vestea morţii mele.

Un comentariu:

CELEBRULUL NECUNOSCUT spunea...

SALUTARE!!
INTRA PE SITE-UL http://avrammarian.blogspot.com/ SI VEZI LISTA COMPLETA A CONCURSURILOR DE POEZIE DIN 2010.
ANUNTA-I PE TOTI CARE STII CA SCRIU POEZII PENTRU A PUTEA PARTICIPA LA CONCURSURILE DE POEZIE.
DACA STII CONCURSURI DE CARE NOI NU AM AFLAT DEJA , TE ROG POSTEAZA UN COMENTARIU SI NE VOM INTERESA.
ZILNIC VOI MAI POSTA CONCURSURI,CAND GASESC.
POTI SA POSTEZI UN COMENTARIU CU ADRESA BLOGULUI TAU PENTRU A LUA LEGATURA CU TOTI POETII DIN TARA SI NU NUMAI.
POETI DIN TOATA TARA , UNITI-VA !!!