duminică, 9 martie 2014

Never stop looking for what’s not there


Citeam. “Vreau să stau doar puțin, să-mi odihnesc ochii.” Am ațipit cu cartea lângă mine. M-a trezit simfonia a 5-a foarte brutal. Am început să citesc iar.

În seara asta cerul era senin, stelele și luna se vedeau clar. Era întuneric și liniște. Doar un lătrat de câine s-a auzit undeva în depărtare. Adela lui Ibrăileanu m-a făcut să realizez că n-am mai deschis cutia cu amintiri de prea mult timp. Și mă gândeam că dacă nu este soare pe timp de zi, poate e senin pe timp de noapte. Aerul era respirabil.

Tot așa mi-am dat seama că sunt mai mulți oameni care mă tratează ca pe un om și ca pe un suflet decât cei care mă tratează ca pe o unealtă sau ca pe o cutie. Sunt bogată.

În loc să mint și în loc să judec, prefer să aștept.

Și tot urât fac la lipsa unei cratime.


Niciun comentariu: