marți, 25 martie 2014

J.S. II

Cuvintele sunt dictate de vreme și de starea de ansamblu de astăzi. Iar dacă sunt capabilă de a vedea lucrul ăsta, nu m-am pierdut, poate, încă de tot.

Mi-am dat seama că nu aparțin nici unui loc și nici unei persoane. Nu sunt condusă de nici o idee, nu aș mai ieși în stradă să-mi țip vreo nemulțumire sau vreo bucurie. Mai mult, zâmbesc ușor (nu cu răutate) când văd că alții o fac. Nu iubesc pe nimeni. Sau poate pe prea mulți și din cauza asta tot simt că pierd. Îmi place prea mult singurătatea la o cafea amară. Și ploaia în întuneric când e însoțită de fulgere.

Aș fi crezut că Johann Strauss a avut o viață impecabil de fericită. Dar am înțeles. Era mai presus. Eu nu am mai-presusul acesta.

In 1853, due to constant mental and physical demands, Strauss suffered a nervous breakdown.



Niciun comentariu: