luni, 10 mai 2010

Poza cu carligele.



Am facut astazi de toate. Nu ma mai certa.
"Everyone has his own way of getting through the day [...] for others, is talking things out with someone."
"Someone"-ul meu sunt eu. Aici. Am voie sa spun toate tampeniile si prostioarele si banalitatile mele aici, din moment ce mi le spun mie. Sa zicem ca e un fel de operationalizare a conceptelor, pe care o fac oamenii de stiinta in inceputul cercetarii lor, pentru a incerca sa simplifice si astfel sa inteleaga si sa manuiasca mai bine anumite lucruri. Stiu ca n-am stil si n-am forma si n-am condei. Nici n-am pretins vreodata asta. Zic doar ca mi-e bine sa le astern aici. Sa ma vad poate maine si sa ma inteleg la cafea. Sau sa rad. Sau sa ma cert. Eu am voie.
Intr-o alta ordine de idei, stric tot. Stric tot ce am in jur se pare. Din...sinceritate si dintr-o forma de a ma comporta asa cum ma simt. Si-atunci? cum de suntem prieteni daca lucrurile pe care le fac eu in mod natural pe tine te deranjeaza atat de mult? si viceversa? :(



Iar asta a fost o surpriza de mari proportii:



de ce nu?

Niciun comentariu: