vineri, 7 mai 2010

Fiori.

Am vazut puritate. Si puritate manjita. Am vazut tinerete. Inflacarare tinereasca. Principii…si apararea lor pana la glonte. Am vazut schimbare. In noroi. Rautate. Revolutii. Totalitarism. Iubire. Frica. Groaza. Moarte.
Da, cei…nostalgici dupa comunism gresesc.
Da, noi nu putem intelege de inseamna. Un lagar. Un razboi. Impartirea unui cartof la masa sau spaima ca cei dragi sa se intoarca acasa atunci cand au plecat sa cumpere o paine.
Nepasare. Rautate. Indoctrinare pana la cele mai odioase crime.
Si totusi, incercarea sa te bucuri de ce ai, chiar si in cele mai groaznice si tragice vremuri si locuri. Fericirea ca ... esti in viata. Si ai o familie langa tine.
Am vazut cat e de simplu sa te bucuri ca traiesti, si am vazut cat e de simplu sa fii trimis intr-un lagar sau sa mori.
Ma cutremura gandul ca daca eu sunt asa acum din cauza unui simplu filme....atunci...ei, atunci...acolo......

2 comentarii:

Pledoarie pentru viata spunea...

De ce ne plangem in fiecare zi ca suntem prea grasi, prea urati , prea nu stiu cum? Sunt unele persoane care ar da orice sa fie normale ,sanatoase, fara nici o grija... sunt atatea persoane care ar da orice pentru a mai trai macar o luna sau un an si din pacate lupta zi de zi cu boala pe cand altii ar renunta asa usor la viata din unele motive exagerate pe moment.

florinelu.. spunea...

se aveau pe ei. acolo, atunci.. ii socant ca asa ceva s-a intamplat in realitate, nu? si nu-i un simplu film. Asa se fac totusi legaturi mari intre oameni. Prietenii, sau iubiri daca vrei. cand suferi mult din aceeasi cauza si urasti acelasi lucru. Mie mi se pare ciudat cum traim noi toti o suta de mii dintr-un oras, si nu ne cunoastem. Si nici nu vrem