duminică, 9 mai 2010

Pink

Acasa, orele 13. A plouat toata dimineata. E racoare, nu frig. Casa e intoarsa pe dos, de la varuiri si modificarile mamei. Patul mi-e in mijlocul camerei, biroul e la geam, plin de tot felul de maruntisuri, cartile sunt pe hol, televizorul e pe masuta rotunda. Eu sunt la cafea. Plin de lume. Nu inteleg de ce n-au vrut sa-si petreaca dimineata de sambata acasa, in pat, in fata televizorului. Imi cer cafeneaua goala si linistita!
Poate ies azi in magazine, sa-mi gasesc ceva toale. Poate ma apuc de re-ordonare. Probabil o sa pierd vremea acasa. Poate scriu la licenta. Poate o sa pierd vremea acasa. Poate o sa o vizitez pe bunica. Poate o sa-i vizitez pe Rodica si Iulian, sa ma plang de scoala Rodicai, si sa accept criticile lui Iulian. Sa-l intreb pe Titus de scoala. Poate o sa pierd vremea acasa. Poate o sa fac 10 bai cu spuma de cate doua ore. Poate o sa ma uit la Scrubs si poate o sa scriu de-ale mele. Sau poate o sa ies cu Cofy in parc, si-am sa fac poze. Poate o sa il iau pe tata la batut covoare. Poate o sa imi rearanjez cartile in rafturi. Sau poate o sa-mi fac proiectele de seminar pentru scoala. Poate o sa pierd vremea acasa. Poate o sa imi fac post-it-uri cu ce am facut in fiecare zi. Poate am sa respect punctele de acolo. Poate am sa pierd vremea acasa. Poate am sa merg pe Pacea. Dar nu azi, caci a plouat. Si-mi trebuie sa stau pe iarba.
_______________________________

Am aranjat mobila la locul ei. Am curatat parchetul si am pus cartile la loc. M-am mirat ca au incaput. Acolo fusesera...insa...de obicei cand scoti un lucru de la locul sau, cand inceri sa-l reasezi nu mai incape. Orice fel de lucru. Orice fel !
Lucrurile astea mi-au luat mult mai mult timp decat ar putea reiesi din fraza de mai sus. Ar fi trebuit s-o construiesc altfel, ca sa arat durata si efortul. Dar de ce sa ma mai plang, daca a trecut? Vreau sa fie specificat ca a durat cateva ore, ca sa-mi pot face socotelile cu timpul.
Am iesit cu Cofy intr-un pseudo-parculet, si-am stat pe banca si-am citit cam 30 de pagini, pana s-a lasat intunericul. M-au ciupit tantarii. De picioare, de gat, de maini, prin pantaloni, prin bluza.
E ora 1.30 .... au trecut 12 ore jumatate. N-am scris nimic la licenta. Mi-am facut cafea. Pe la 22.00. E in cana cu albinute. Am baut-o pe jumatate. Probabil n-o sa scriu nimic.
Ma gandesc sa ajung in pat, nu neaparat din cauza oboselii, ci din amintirea minunatiei de somn pe care am avut-o azi-noapte. Odihna, in adevaratul sens al cuvantului.
Gandindu-ma la asta, cred ca mi se face somn.


Oh...si-am spus ca mi-e camera roz acum? 

2 comentarii:

Florin spunea...

Si scrisul il ai roz. observi?

Movi - 4Botosani spunea...

Bine ca nu e mov ca atunci era mai grav! :D