sâmbătă, 15 mai 2010

Don't ask me how i've been!!

Jurnal.
ora 1
Astăzi au omorât plopul din faţa balconului. Au lăsat în urmă un spaţiu mult prea gol. Chiar daca cerul acum se vede mult mai mare, verdele acela era liniştitor în bătaia vântului. Plopul era mare, impunător. Perfect. Frunzele erau de-un verde izbitor. Era un tablou foarte frumos.
În schimb vor face o parcare.

Şi păsările parcă protestau, acum, în noapte. N-au plecat, s-au mutat în alt copac. Şi cântă. Iar în liniştea întunericului cântul lor e de o claritate de clinchet de clopoţel.

N-am stat mult. M-am întors repede înapoi în carapacea mea. Astăzi n-am avut nici măcar stare să stau în geam să privesc fulgerele care au pictat şi-au înflăcărat cerul. Nu le-am privit mai deloc, cu toate ca stii ca le ador şi îmi fac bine. Poate de asta mi-o şi fost atât de rău astăzi. Că nu le-am apreciat.

!

Un comentariu:

alex spunea...

am stat eu in geam si le'am vorbit :)