luni, 4 iunie 2012

I will


E greu să găseşti punctul de echilibru. Cotidianul vieţii nu interesează pe nimeni, suntem egoişti. Ne plictiseşte cotidianul altora. Suntem puţin mai cinici, nu în sensul rău, fiindcă am mai crescut. Nu mai punem chiar toate prostiile la suflet şi nu mai facem din firimituri adevărate drame. Ne-am călit, cum se zice.
Iar eu nu ştiu unde e G., ce face, dacă e bine.  E, poate, un motiv din cauza căruia scriu mai rar.
Unele se pierd pe drum, pe altele le culegi. Probabil că nu am avea loc pentru toate. Până şi profesorii la şcoală spun că e sănătos să uiţi, şi cultura e oricum cea care rămâne după ce ai uitat tot. Caracterul, în cealaltă parte.  “Sunt suma oamenilor pe care i-am întâlnit”, unde-oi fi citit-o?
Clădesc castele de nisip, pe o insulă de la o răscruce de vânturi. Castele din cărţi de joc, într-o noapte furtunoasă de octombrie, pe masa de şah din parc.
De ce te miri?



Iar piesa minte, să ştii

Un comentariu:

ouma spunea...

...era ziua mea.