sâmbătă, 12 noiembrie 2011

And a rock feels no pain

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos ... Stefana :)

Anonim spunea...

Aualeu, din Iesi imi erai ... ca si mine ... ah ce-mi lipseste Iasul ... de cate ori intru pe R3 mi se face dor de cate ceva :). De Vama, de Iasi, de prietenii mei, de bolta rece si de bombele cele mai urate din Bucsinescu si de T14 si de T10 si de Cantores Amicitiae si de Teatrul National si cateodata f tare de Copou. Am ascultat Simon & Garfunkel ... mi se face dor de Liceu, de prieteni, de Iasi, de bombele din Bucsinescu ... :))
Era acolo, pe colt intre straduta care duce la spitalul de copii si straduta care duce spre Tudor o bomba fenomenala ... tin minte intr-o seara ne-am imbatat cu o gramada de indivizi pe care nimeni nu dadea un ban dar toti ascultam Creedence Clearwater Revival ... si nimeni nu voia sa plece. Era atat de frumos ca mi se face din nou dor de Iasi, de bombele din Bucsinescu ... ahh :). eugenaltfel iti doreste inspiratie :) si sa mai scrii ceva sa mi se faca dor de Iasi ...