marți, 14 septembrie 2010

Gimme five

Azi am cheltuit un milion de lei pe niste ate, nasturei, sireturi, o oja, cafea, covrigi, tigari........si nectarine.
Unu la mana. Nectarinele au fost puse pe cantar de o domnisoara ce si-o lasat tigara pe marginea tarabei.
Doi la mana. La covrigi, tatal il certa pe baiat ca nu a zis multumesc. Baiatul i-a spus ca a uitat. Tatal i-a zis sa tina minte pe data viitoare. Si mi s-a parut dragut.
Trei la mana. Cu o nectarina am spart o farfurie. Neintentionat. Spalam nectarinele, si le spalam bine, caci aveam in minte mana domnisoarei ce lasa tigara pe taraba, iar una bucata nectarina a cazut pe marginea unei farfurii ce era in chiuveta. Morala: nu lasati vasele in chiuveta, spalati-le!
Patru la mana. Nu ii frumos sa te uiti la film in paralel cand vorbesti cu cineva.
Cinci la mana: Sarcasmul mi-e inteles uneori ca gand sincer si bun. Ar trebui sa ma fac mai bine inteleasa.
Si-am ramas fara degete la mana.

Niciun comentariu: