joi, 13 august 2009

Viaţa e simplă ;)



M-am hotărât. Bine zicea o dragă dragă că nouă ne place incredibil de tare să complicăm lucrurile. Nu dom'le, viaţa e mai mereu simplă. Noi o complicăm în majoritatea cazurilor. Noi căutăm, aşa cum bine zicea, explicaţiile profunde şi pline de sens, care la o privire într-o clipă de căscat, nu mai au deloc înţeles.
Eu azi m-am trezit în durere, şi-am căutat disperată în toată casa un calmant. Aveam doar paracetamol, aşa că am băgat două pe gât şi mă rugam să aibă efect. Şi uite că după două ore au şi avut. Mi-am făcut orez, cu toate că n-am să mă ating de el decât târziu, în seară, am încercat să-l trezesc, cu toate că ştiu că niciodată nu reuşesc, m-am uitat la emisiuni de analiză politică, cu toate că nu înţeleg de ce politicienii se poartă ca nişte femei in perioada "aia" a lunii. Complică lucrurile şi se ceartă şi vorbesc unii peste alţii. Dar nu-i bai, ieşim noi din criză. Cu decizii înţelepte, poate nepopulare. Dar ieşim noi din criză. El mâine o să primească rama pe care i-am făcut-o. Cu tot cu scrisorică. Dar nu, noi suntem ok. A fost o complicaţie doar.
Azi dimineaţă m-a enevrat Iulian şi bunica. Dar spre deosebire de alte dăţi, i-am luat peste picior. Şi-am râs de ei. N-or să se supere.
Noi capricornii suntem extrem de bine organizaţi şi gândim îndelung până sp luăm o decizie. Doar că eu am ascendentul în gemeni. Ăia de au probleme cu nervii. :)) Diana sper să nu se supere, căci am convenit la concluzia asta încă de când eram în Iaşi.
M-am plictisit şi de Iaşi. Şi+abia aştept să îmi iau zborul spre Cluj. Just another year baby, and here I come! Florin a vorbit ieri cu doamna Angela, şi l-a atenţionat că o să ne fie greu. Dar eu abia aştept.
Am văzut Balanţa zilele trecute. Şi m-a prins ideea aceea de om sărac în mijlocul Bucureştiului anilor..80? care se descurcă cum poate. Eu am să fiu în mijlocul Clujului, în anii 2010. Şi-abia aştept.
Tot azi dimineaţă m-am gândit cu mintea mea de pitulice să ies pe balcon la o gură de aer. Când zice omul de aer se gândeşte la aer curat. Am numar 80 de maşini parcate, fără să-mi mişc capul. Daca le luam şi pe cele din trafic, şi pe cele de la semafoare, mă încurcam. Şi nu e vorba că nu ştiu să număr. Şi atunci am zis că îmi vreau toamna. De obicei doar iarna e a mea. Dar acum, îmi vreau şi toamna. Să ies pe balcon să văd cum care mai de care oameni fug din calea ploii şi încearcă să se ascundă care cum poate, unde poate. Să văd cum statia de taxi rămâne fără maşini, parcă în ciuda celor care privesc ploaia drept ceva monstruos care le face rău. Atunci eu ies la plimbare. Şi-mi place să le văd mirarea în privire. "Dar plouă!" Habar n-au să aprecieze.


Walter Ghicolescu - Buzunarele toamnei (reupload)
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: