luni, 17 august 2009

It's always about you!!! always!!!



Things that I like:

Tu, aşa cum eşti, în idealismul meu fără limite. Rama pe care ţi-am făcut-o. Poze. Nu-mi place de Poşta Română, care i-a rupt un melcuşor şi o bucată de scoică.



Cafeaua cu lapte. La orice oră din zi sau noapte.



Să ma ascund şi să mă fac alb-negru.





De el. Îmi pare sexi. Şi chip away the stone.



Chestia asta ce mi-am luat-o. Se deschide, şi-am să încerc să ne închidem şi pe noi acolo, în două poze. Şi toate celelalte din aceeaşi categorie.



Cofy. Dar ei nu-i place bliţul.



Ironia şi sarcasmul. Dar în limitele bunului simţ, la momentele potrivite.



Tot ceea ce mă lasă să fiu copil.



Libertatea. Aşa cum o văd eu.




Iartă-mă că tot încerc să schimb unele lucruri la tine.


vita de vie - propriul dumnezeu
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: