sâmbătă, 16 iulie 2011

Verde

Eu nu am persoane atat de inteligente in jurul meu incat sa accepte adevarul gol golut, direct, fara menajamente, verde.

Astazi nu s-a intamplat nimic. Pana si luna trebuie sa fie acum dupa bloc. In afara de doamna venita de la piata, de Maria ce purta scutec si-avea lopata, de domnul cu canicheul alb si de C, pe care il admir, nu s-a intamplat nimic. C. rade tare frumos, din toata inima. E mereu o placere sa il ascult cum rade.

Nu ziua m-a dezamagit, ci eu m-am dezamagit fiindca am asteptat ceva de la o zi. Nu luna m-a dezamagit, ci eu m-am dezamagit ca am asteptat ceva de la luna.

Fusta fosnea usor, in timp ce mi se impletea pe picioare. Lunga, verde. Ultimele doua minute s-au dus in liniste. Pasii si fosnetul. Si nimic.

Dar am adaugat carti la lista. Si ne-am promis odata, demult, ca n-o sa mai cadem asa usor. Asadar, la somn, cu speranta ca maine reusim sa deschidem ochii inainte de 11.

Niciun comentariu: