joi, 21 iulie 2011

Caut copac!!

În rochia carămizie, cu flori, cu părul strâns sus, vântul de-acum...
Am nevoie de un copac bătrân şi gras. De trunchiul căruia să-mi sprijin spatele. Să nu fie nici prea departe nici prea aproape. Adică nici prea aproape de agitaţia lumii, nici prea departe încât să fie riscul să mor de sapa vreunui nebun şi să nu-mi audă nimeni ţipetele. Să aibă iarbă multă în jur şi privelişte frumoasă. Să aibă linişte. Să nu fie vreun muşuroi de funici prea aproape. Să fie, preferabil, stejar.
Parcurile au ajuns să îmi pară atractive doar noaptea. Sunt însă prea mulţi ţânţari şi prea mulţi „petrecăreţi” – din aceia cu tricourile ridicate pe burtă, de care mi-i mai mult silă decât frică – ce se întorc la căşile lor. Iar felinarele nu ştiu dacă oferă o lumină aşa puternică, pentru citit sau scris. Ziua sunt copii, căţei, bătrâni şi tineri care mişună, râd, ţipă, latră sau cântă. Am observat de asemenea că am un soi de magnet şi că oamenii ce se întorc de la piaţă nu doar se odihnesc pe banca pe care stăteam eu, ci mă angajează în conversaţii ce ţin uneori şi câte o oră.  Nu tânjesc după linişte de cimitir mereu şi nu mă irită oamenii mereu. Dar vreau ca atunci când vreau un moment de linişte, să-l am şi înafara celor patru pereţi ai camerei mele. Ieşirile din oraş – cele ce nu-s aşa pustii, ori n-au copaci ori...nu-s pustii deloc. Unde mai pui că parcul de la primărie a rămas fără bănci, că-l pavelează.
Aşadar, caut copac. 

2 comentarii:

el_zorabb spunea...

Pai si cand ploua si e furtuna ce faci? ...daca, virgula, cade copacul?

Nu stiai cantecul ala fain de il cantam noi la cercetasi pe vremuri.

'Si-am plecat si-am plecat ca sa tai un copac
Si-a venit si-a venit badea din sat
Si mi-a spus si mi-a spus ca sa nu tai copacul
ca-mi va rupe gatul si-mi va sparge si capul' :)

Scuze, cred ca am cam multa adrenalina dimineata asta.
Eu insa propun o alternativa...daca sunt cumva cativa copaci, care ti-ar placea,..deja rezervat..sa oferi bani la indivizi sa ti-l dea tie :))


nu glumesc, am vazut faza asta intr-un serial simpatic 'Gilmore girls' :)
In alta ordine de idei : BUNA DIMINEATAAA!

Mădălina spunea...

Stiu de faza aia din Gilmore girls. Exact asa un copac as vrea si eu. Iar daca e furtuna stau acasa.
Se simte buna ta dispozitie din aceasta dimineata :)) dar eu poate am sa ma alatur cu buna dispozitie de dupa amiaza. M-a trezit ploaia la 5.30 si n-am mai reusit sa adorm. Pe la 8 am terminat cafeaua, si cum relatia mea cu cafeaua e mai speciala, am adormit pana la 12. Acum ma simt mahmura si obosita, cu toate ca n-a fost strop de alcool.